image

_48A1404
Briefing
In juli 2018 kwam Bunlimited in de schappen van de Albert Heijn. Een hotdog mealkit voor thuis! De worstjes, sauzen, uitjes zitten in het pakket dus je hoeft enkel nog maar een broodje toe te voegen. Heel Bunlimited staat om family, food en fun! Dit vraagt om een spetterende lancering voor pers en bloggers!

Concept
Pitch PR is op zoek gegaan naar een hippe locatie in Amsterdam waar we minimaal 100 man konden voorzien van de allerleukste vrij-mi-bo van het jaar. We zouden ze uitnodigen en het even wat spannender houden dus niet verteld waar ze voor zouden komen. Wel vertelden we dat we even weg zouden stappen van alles wat te maken heeft met gluten-, vet- en suikervrij. We noemde het ‘What is your guilty pleasure?. Fun and crazy! werd de rode draad van het evenement

Result
Met meer dan 60 foodschrijvers en bloggers genoten we van een meer dan gezellige lancering in de Chin Chin Club in Amsterdam. Er waren unlimited Gin-Tonics, wines and beers en eindeloze spelletjes als beerpong, boksbal, airhockey, karaoke en tafeltennis. Vervolgens kwam er een stand-up comedian die de aanwezigen meenam in het huidige foodbeeld. Vervolgens lanceerden wij een platform vol guilty food pleasures met de ‘sponsor’ van het platform: BUNLIMITED! We openden het doek waar het waanzinnige buffet werd geopend! Iedereen kon zijn of haar ultieme Bunlimited hotdog bouwen met meer dan 30 verschillende toppings! En laat je daar nou net zin in hebben op de vrijdagmiddag. De hele dag is het losgegaan op Social Media en kon niemand meer om Bunlimited heen.