Briefing
Grand Sud Wijnen staat bekend om haar literflessen wijn, en heeft tegenwoordig ook handige mini’s; beide verkrijgbaar in supermarkten zoals de Jumbo, PLUS, Coop en Vomar. Menig persoon is bekend met de wijnen, maar het mag weer eens onder de aandacht gebracht worden onder consumenten!

Concept
Om Grand Sud onder de aandacht te brengen heeft Pitch PR een merk activatie bedacht waarmee deelgenomen kon worden aan de Libelle Zomerweek 2018. Dit was het perfecte evenement waar de doelgroep van Grand Sud zeker rondliep. Er is gekozen voor een concept waarbij de bezoekers een Zuid-Franse experience ervaarden, waarbij ze de verschillende Grand Sud wijnen konden proeven.

Result
Gedurende de Libelle Zomerweek hebben we dagelijks zo’n 350 bezoekers van een ultieme Grand Sud experience met proeverij voorzien. Daar waar sommige dames kwamen omdat het hun lievelingswijn was, maakten vele dames ook voor het eerst kennis met de wijnen. De stand was gezellig vol, er liepen overal dames met Grand Sud hoedjes over het terrein, en we hebben ontzettend veel nieuwe fans mogen maken. Al met al een geslaagde activatie!
case libelle