Lyre’s verandert de wereld van cocktails met support van Pitch PR

Het alcoholvrije spirit merk Lyre’s verandert van bureau en heeft Pitch PR aangesteld om hen per december te promoten op de Nederlandse markt. Zowel tijdens de komende feestdagen als de aanstaande Dry January zal het in food, wijn en spirits gespecialiseerde bureau verschillende activaties uitvoeren voor het prijswinnende Lyre’s. Middels gerichte PR acties (zowel digital als fysiek) zullen cocktailliefhebbers kennismaken met de mogelijkheden om van hun favoriete cocktail te genieten in een no/low versie. Lyre’s biedt een verscheidenheid aan heerlijke seizoen creaties om de feestdagen nog spannender te maken. Nu hoef je geen compromis te sluiten, low en no-alcoholisch drinken geeft nog steeds sociale vrijheid en keuze waar je ook bent.

De prachtig vormgegeven flessen van Lyre’s zijn onder andere verkrijgbaar bij Gall & Gall in meerdere varianten zoals Lyre’s American Malt, Dark Cane Spirit, White Cane Spirit, Amaretti and Dry Londen Spirit; in flessen van 70cl en 20cl. Pitch PR zal met diverse samplings, (online) tastings en actieve persbenadering de beleving van alcoholvrije cocktails van Lyre’s in Nederland een boost geven. In de loop van 2022 zal Lyre’s niet meer weg te denken zijn in de Nederlandse mixologie scene en bij consumenten die kiezen voor een verantwoorde levensstijl. De bestaande trend van bewuster drinken sluit aan bij wat Lyre’s te bieden heeft doordat je naadloos kunt switchen tussen alcohol en non alcoholic.

Over Lyre’s

Lyre’s werd in 2019 opgericht door ondernemers Mark Livings en Carl Hartmann om ‘s werelds populairste gedistilleerde dranken te repliceren in een alcoholvrij formaat, elk zo dicht mogelijk bij de originele premium volume spirit. Lyre’s 14 premium alcoholvrije gedistilleerde dranken, waaronder American Malt, Dry London Spirit en Amaretti, zijn in staat om 90% van ‘s werelds best verkopende cocktails te maken, terwijl ze ook een ready-to-drink reeks ondersteunen. Lyre’s is het enige assortiment dat een smaakgetrouwe ervaring biedt. Door het originele alcoholische ingrediënt te verwisselen met een Lyre’s alcoholvrije drank, krijgt u alle voordelen van een premium alcoholvrije drank zonder enig compromis. Lyre’s wordt momenteel verkocht in meer dan 60 landen via verschillende kanalen, waaronder direct-to-consumer via de website, maar ook in toonaangevende restaurants, bars en winkels – waaronder meer dan een dozijn van ‘s werelds Top 50 bars, Nobu Restaurants, en Bvlgari en Ritz Carlton hotels – en is verkrijgbaar bij Air Baltic, de eerste luchtvaartmaatschappij die Lyre’s aanbiedt. Alle producten zijn veganistisch, notenvrij en afhankelijk van de variant, tot 95% minder calorieën dan een gelijkwaardig drankje met alcohol. Lyre’s is een echt wereldmerk met een internationaal personeelsbestand van meer dan 100 mensen, productie in het Verenigd Koninkrijk, Australië, de Verenigde Staten en Duitsland, en teams in EU, VK, ASIA, AUS, VS en het midden oosten. Alle inspirerende gerechten zijn te vinden op  www.lyres.eu